Samenwerking Prijsvrij Vakanties D-reizen en TUI Nederland

Prijsvrij Groep en TUI Nederland breiden samenwerking uit

Rijswijk, 20 juni 2024

Prijsvrij Groep en TUI hebben hun samenwerking enkele weken geleden verder uitgebreid. Hiervoor werd onlangs een overeenkomst getekend waarmee TUI pakketreizen ook op Prijsvrij Vakanties aangeboden worden. De afgelopen twee jaar was het TUI aanbod al te boeken via de winkels van D-reizen en via D-reizen.nl. Daar is sinds begin juni Prijsvrij Vakanties aan toegevoegd.

Dimitri Joannides, Salesmanager TUI Nederland: ‘’Met de toevoeging van Prijsvrij Vakanties als verkoopkanaal, kunnen we een nog bredere groep consumenten bereiken en inspireren met ons aanbod. De afgelopen twee jaar hebben we een goede basis gelegd in de samenwerking via D-reizen. Met deze uitbreiding zetten we hierin een volgende stap. TUI wil consumenten een zo breed mogelijk aanbod van verkoopkanalen bieden. Via eigen kanalen als de TUI website, de TUI shops en de zelfstandig reisadviseurs van TUI at Home. Maar ook via externe verkooppunten als Prijsvrij.nl waar de prijsbewuste consument dus voortaan ook TUI reizen kan boeken.”

Jutta van Peer, Director Contracting & Partnerships Suppliers Prijsvrij Vakanties & D-reizen vult aan: “De samenwerking met TUI, die 2 jaar geleden tot stand kwam, is voor beide partijen succesvol gebleken zowel commercieel als in de onderlinge relatie. Het is dan ook logisch dat je met elkaar gaat kijken waar je elkaar nog meer kunt versterken. Voor ons merk Prijsvrij Vakanties zien we, met deze voor ons unieke stap, een mooie aanvulling van ons product portfolio en voor TUI een mooie kans om echt een nieuw publiek te bereiken.”

Dimitri Joannides en Jutta van Peer ondertekenden de overeenkomst in voetbalstadion De Kuip tijdens de uitzwaaiwedstrijd van Oranje tegen IJsland op maandag 10 juni.