Veelgestelde vragen - Contact

Is het mogelijk om een transfer achteraf bij te boeken?

Het is vrijwel altijd mogelijk om tot 2 dagen voor vertrek een transfer bij te boeken. De prijzen voor een transfer zijn afhankelijk van de bestemming en reisdatum. Wanneer je de transfer wilt bijboeken kun je dit zelf doen via de 'Mijn Prijsvrij' app of door contact op te nemen met onze Customer Care via ons contactformulier.

Hoe kan ik mezelf afmelden voor Prijsvrij.nl?

Als je geen nieuwsbrieven meer wilt ontvangen van Prijsvrij, kun je je afmelden door onderin een nieuwsbrief te klikken op ''(tijdelijk) afmelden''. Mocht dit niet lukken kun je het ook aan ons doorgeven via het contactformulier. Vermeld daarbij of je je geheel wilt afmelden of alleen voor de nieuwsbrief. Geef daarbij ook aan om welk e-mailadres het gaat.

Hoe kan ik contact opnemen met Prijsvrij Vakanties?

Heb je een vraag en kun je het antwoord niet vinden in de veelgestelde vragen? Dan helpen wij je graag verder! Onze klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar. Stuur ons jouw vraag via het contactformulier, dan komen wij zo snel mogelijk bij je terug. Je kunt ons uiteraard ook tijdens de telefonische openingstijden bellen op 085 2085 551.

Wat zijn de openingstijden van Prijsvrij Vakanties
Maandag t/m vrijdag 09:00 - 21:00 uur
Zaterdag en zondag 10:00 - 17:00 uur

(uitgezonderd nationale feestdagen)

 

Wij zijn gesloten op Nationale Feestdagen:

  • Nieuwjaarsdag
  • 1e en 2e Paasdag
  • Koningsdag
  • Hemelvaartsdag
  • 1e en 2e Pinksterdag
  • 1e en 2e Kerstdag


Op 24 december en 31 december hebben wij aangepaste openingstijden: van 09:00 t/m 16:00 uur.

Wat zijn de adresgegevens van Prijsvrij Vakanties?

Let op! Prijsvrij.nl heeft géén bezoekadres.
Onderstaand adres is enkel ons kantooradres, het is niet mogelijk langs te komen en/of contant te betalen.


Prijsvrij.nl B.V.
Koningsweg 101
5211 BH ’s-Hertogenbosch
KVK inschrijfnummer: 52562824
Rabobank IBAN: NL84 RABO0120 7174 68

Wat is het e-mailadres van Prijsvrij Vakanties?

Je kan het beste contact met ons opnemen via ons contactformulier. 

Ik heb een vakantie geboekt, maar nog geen inloggegevens gekregen. Klopt dat?

Vanwege de huidige drukte kan het langer duren voordat je jouw dossiernummer en de inloggegevens voor je persoonlijke Mijn Prijsvrij omgeving ontvangt. Maak je geen zorgen, jouw boeking is bij ons bekend en we sturen je binnenkort alle benodigde informatie toe via de mail. We verzoeken je vriendelijk om hierover geen telefonisch contact met ons over op te nemen.