Veelgestelde vragen - Mijn Prijsvrij

Ik weet mijn dossiernummer niet. Waar kan ik dat vinden?

Het dossiernummer dat hoort bij jouw boeking staat in de e-mail die we jou hebben gestuurd een dag na de boeking. Je dossiernummer vind je rechtsboven in de mail.


Tip: Je kunt het dossiernummer herkennen doordat het voorafgegaan wordt door ons ANVR-nummer 4658/.

Ik ben mijn wachtwoord kwijt. Hoe kan ik een nieuwe aanvragen?

Op de inlogpagina van Mijn Prijsvrij kan je aangeven dat je je wachtwoord bent vergeten. We versturen je dan een e-mail toe met hierin een link waarmee je een nieuw wachtwoord in kan stellen.

Hoe kan ik mijn gegevens aanpassen?

Belangrijke wijzigingen, zoals een naam, adres of geboortedatum, kunnen kosten met zich meebrengen. Geef de wijzigingen zo snel mogelijk aan ons door via het contactformulier onder vermelding van het dossiernummer. Houd er rekening mee, dat dergelijke wijzigingen van invloed kunnen zijn op de prijs. In sommige gevallen verlangt de vliegmaatschappij zelfs dat er een nieuw ticket gekocht moet worden aangeschaft.

Tip: om hoge kosten te voorkomen, raden we je altijd aan om te checken of jij je meisjes/geboortenaam hebt ingevuld.